TouchFix helpt je direct verder!
Is je Samsung Galaxy in het water gevallen? Of per ongeluk in de wc? Wacht dan niet te lang, maar breng je telefoon zo snel mogelijk bij ons. Hoe eerder je er bent, hoe groter de kans dat jouw telefoon de waterschade kan overleven.
Zodra de telefoon in handen van een van onze specialisten is, starten we met het verhitten van het toestel. Daarna demonteren we hem zo snel mogelijk en helemaal. Elk onderdeel komt los en wordt opnieuw verhit om het water te laten verdampen en zo alles weer droog en – hopelijk – bruikbaar te maken.
Zodra alles droog is, gaan we verder met een uitgebreid onderzoek op vochtsporen. Ieder onderdeel van de telefoon wordt nauwkeurig bekeken en onderzocht op blijvende waterschade. Doet iets het niet? Dan wordt dan onderdeel vervangen en opnieuw getest. Dit blijven we doen totdat het echt weer werkt zoals het hoort.
We testen de telefoon op alle vlakken. Pas als we zeker weten dat hij het weer helemaal doet en blijft doen, zijn we klaar.
Pas als we exact weten wat de waterschade in jouw geval betekent, doen we een prijsopgave van de reparatie. Je kunt dan op dat moment nog kiezen of de reparatie het waard is of dat je dan liever op zoek gaat naar een nieuw of ander toestel.
Blijkt alles nog te werken nadat de onderdelen gedroogd zijn? Dan doen we alleen een reiniging van het geheel en zetten hem weer netjes in elkaar.
Vul het onderstaande formulier in of neem contact met ons op om jouw waterschade onderzoek zo snel mogelijk te laten starten!
Indien je jouw Samsung Galaxy binnen de gestelde tijd klaar wilt hebben adviseren we je om een afspraak te maken. Je mag natuurlijk ook altijd gewoon in de winkel langskomen tijdens onze openingstijden. Als je geen afspraak hebt kan het waterschade onderzoek en eventuele reparatie wegens drukte langer duren.